11.20.2012

Cum arata ambalajele din carton pentru colectia Kathmandu

Kathmandu e un magazin australin cu articole pentru activitati outdoor. Iar cum rebranding-ul inseamna mai mult decat un logo nou, cei de la Kathmandu au creat si o linie noua de ambalaje din carton pentru produsele lor. “Successful retail brands have to evolve in order to remain relevant to their customers. Kathmandu briefed us to [...]





Articol postat initial pe blogul PAFF :: Fabrica de Ambalaje :: http://feedproxy.google.com/~r/PAFFambalaje/~3/jMMRnvgV6mM/ la data November 20, 2012 at 12:07PM

Etichete: , , , , , , ,

11.10.2012

Contabilitatea Ambalajelor

Articol a fost scris de Gheorghe Lepadatu si a fost preluat de pe siteul tribunaeconomica.ro:

"Ambalajele reprezinta bunuri folosite in scopul protectiei materialelor, produselor, marfurilor etc. impotriva agentilor naturali, pentru evitarea deteriorarii si a conservarii pe timpul transportului, a manipularii depozitarii, precum si pentru mentinerea proprietatilor in vederea utilizarii lor. Ele mai au si rolul de prezentare estetica a marfurilor in vederea comercializarii.

In categoria ambalajelor se includ ambalajele refolosibile, achizitionate sau fabricate, destinate produselor vandute si care in mod temporar pot fi pastrate de terti, cu obligatia restituirii in conditiile prevazute in contracte.

Din punct de vedere contabil, dupa natura lor, ambalajele sunt grupate astfel:

● Ambalaje de natura imobilizarilor, care urmeaza regimul de evidenta si amortizare al imobilizarilor corporale.

● Ambalaje de natura obiectelor de inventar, care urmeaza regimul de evidenta a obiectelor de inventar.

● Ambalaje de transport care au un regim deosebit:

– ambalaje de transport care circula dupa principiul vanzarii-cumpararii;

– ambalaje de transport care circula pe principiul restituirii.

...

A) Ambalajele de transport care circula dupa principiul vanzarii-cumpararii

Observatii: acestea prezinta urmatoarele aspecte:

● provin prin cumparare de la furnizori sau din productie proprie;

● se factureaza clientilor separat de marfuri;

● se recupereaza de la clienti la preturile stabilite de parti;

● pot fi evaluate la cost de achizitie  cand se procura de la furnizori sau cost de productie cand se obtin din productie proprie; acestea devin preturi de inregistrare ce fac obiectul contului 381 „Ambalaje”;

● mai pot fi evaluate la pret standard ce face obiectul inregistrarii lor la contul 381 „Ambalaje”, iar diferentele pana la costul efectiv se inregistreaza la contul 388 „Diferente de pret la ambalaje”;

● in cazul acestor ambalaje se recomanda utilizarea metodei inventarului permanent pentru organizarea contabilitatii."

Pentru a afla mai multe informatii legate de acest subiect cumparati revista  „Gestiunea si contabilitatea firmei“ nr. 8/2012

 

 

link catre articolul original aici

Etichete: , ,