3.27.2007

in urma cu 1 an am facut un abonament la o revista tehnica pe firma, mi-au trimis un nr. doua dupa care nu au mai trimis nimic desi abonamentul era facut pentru un an, am sunat am trimis emailuri chiar si fax-uri ... nimic ... ca si expresia stateau "ca mortu in papusoi"

acum o luna am facut o comanda la o firma de imbracamnte de prin ardeal isi face reclama prin google ..ca sa nu dau nume :) .... erau 3 articole in comanda ... au ajuns doar 2 ... acum am facut comanda pe persoan fizica deci in termen de 10 zile puteam sa trimit marfa inapoi sa sa primesc ramburs la ele ... dar am considerat ca e mai bine sa rezolv problema prin tel. suna prima zi ...nimik .. a doua zi nimik am trimis email-uri nimik ... ocupat cu altele am uitat .... de problema asta si acum am ramas ca "prostu' satului"

poate ca am eu o problema dar astea chiar mi sau intamplat si probabil pentru firmele de mai sus eu eram cosiderat un "client problema" dar eu chiar cred ca firmele aste doua m-au fraierit

de ce am mentionat de cele doua episoade ... pai ... mi sa intamplat la randul meu sa am un "client problema"

adica

problema nu a fost cu produsul in sine ci cu serviciul suplimentar "livrarea"

in politica noastra este specificat faptul ca livrarea se face la sediul clientului pentru comenzi mai mari de 250 lei - e o suma de la care se merita cat de cat sa faci livrare avand in vedere costurile atat de combustibil cat si de timp mai ales ca in bucuresti dintr-un cartier in altul poti face si o ora si ma refer la traficul normal ...

de altfel pe site e speificat ca livrarea se face cu autoutilitara al sediul clientului sau in parcarea cea mai apropiata

ce s-a intamplat ... soferul a ajuns cu marfa la adresa de livrare suna clientul pentru a receptiona marfa dupa care de la masina la casa scarilor cara produsele ... asteapta sa fie achitata factura si sa plece la urmatoarea adresa ... clientul ajunge ... moment in care se simte ofensat de sofer, si ii vorbeste urat pentru ca nu ii cara marfa in apartament .... soferu vroia sa ia produsele inapoi daca clientul nu era multumit de ele si sa plece ... dupa cateva momente clientul se hotaraste ca marfa sa ramana ....(la final soferul da spaga unui postas sa il ajute pe clientul sa urce cu produsele in apartament)

dupa un timp suna de la aceasi firma o alta persoana si mai ofensata si incepe sa ameninte ba cu OPCul ba cu nustiu ce .... ca de ce nu am urcat produsele in apartament


dupa un timp tot stau sa ma gandesc cum pot mltumi toti clienti ... sau cel putin sa nu se ajunga la injuraturi gratuite


unde am gresit ....


ce trebuie sa fac....

..........................
asta e o poveste cu un client mic ..... mai am o poveste cu un client mare

1 comentarii:

La 6:14 p.m. , Anonymous Anonim a spus...

Clientul avea dreptate sa va ceara sa urcati ambalajele in apartament. Livrarea se face la sediul firmei nu "la colt". Totusi clientul vostru a avut o atitudine total gresita. Nu avea motiv sa va injure.

Si eu am sediul intr-un apartament in Bucuresti. Daca comand de la voi o sa am aceeasi discutie despre livrarea produselor la sediu?

 

Trimiteți un comentariu

Abonați-vă la Postare comentarii [Atom]

<< Pagina de pornire